sobota, 12 kwietnia 2014

ŹRÓDŁO - ŻYCIE LUB ŚMIERĆ!




    W mojej duszy wzburzenie, gniew, wyrzucam sobie moje grzechy. Złości mnie własna głupota i rozdrażnienie.

    Wsiadłem więc na rower i pojechałem posiedzieć nad stawikiem w dąbrowskim Parku Zielona. Woda była spokojna, kaczki sunęły po gładkiej tafli wody, kilku wędkarzy odpoczywało ze swoimi wędkami - zadowoleni z ładnej pogody. Drzewa rzucały miłe cienie.
   Pomyślałem - Boże mój, gdyby moja dusza była wciąż tak spokojna jak ta woda.
   Wtedy otrzymałem taką odpowiedź:
   - Dzisiaj jest lekki wietrzyk, więc woda jest spokojna. Jednak nie zawsze tak jest. Przychodzą też dni burzy, mrozu, wichury. Wtedy ta spokojna tafla wody wygląda zupełnie inaczej. Nie chodzi o to, co się dzieje na powierzchni wody, lecz w jej wnętrzu. Czy jest zdrowa, możesz poznać po tym, że jest w niej życie!
   A od czego zależy zdrowie wody, umożliwiające rozwój życia?
   Zależy od źródeł, z których czerpie ten zalew wodny.
   Ścieki, zainfekowane dopływy zabiją w nim życie. Źródło świeżej, zdrowej wody zapewni obfite życie.
Źródło to życie - najczystszym źródłem dla mojej duszy jest Jezus Chrystus, osobiście On sam, baz żadnych domieszek. 
    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz